Pages

$$wElcOmetOtHisbLoG$$

ladies and gentlemen,welcome to this blog~!

Friday, December 31, 2010

new year greets~!

HaPpY NeW YeAr tO kOrAnK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
korang...ape azam tahun baru korang???korang nak taw x?aku ada azam yang sangat gempak..but I dont know either I can achieve it or not..c0z it sooooo hard to say that my determination is as easy as ABC to be achieved..

that is bacause..erm......wait,let me think the reasons..haha..oh!!!I know...I know...that is to become a SCIENTIST...A great scientist....actually,Im inspired  by  Avicenna..he is a scientist who covered sooo many new things for human needs in future..lols..but I think that will be just a dream..not more than that..maybe sebab addmath aku ranap kot..hahaha!oh,tu la cita-cita aku sejak kecik lagi..huhu..but it's all up to my result lerrrr..I wish my result that I will take it on early of march of 2011 adalah yang terbaik,terhebadd and tercemerlang!!!Insya'Allah...amin..:)

so,kalau result aku GEMPAK and BAEK PUNYERRRRR,I wanna cont my study at cardiff university..lol..big dream!haha..well,thats just a dream..i,myself dont know either I can achieve it or not~...but I will keeps praying hopefully I will be achieving my dream..Insya'Allah..Amin..plus,a friend of Malaysian's Astronaut,Dr Sheikh Muzaphar,named Dr Christopher Hills has told me in a workshop that we suppose to have a BIG DREAM!!!!!cause the big dream will let us to put all of effort to achieve the dreams!

eh,eh,duk  cerita pasal azam aku jer...azam korang apa erk???share la..share laa..aku pon nak taw gak azam korang yang duk baca blog aku yang tak seberapa ni..huhu..korang punyer azam mesti gempak kan?bagi yang form 3 and form 5,tak payah cakap pon takpe...dah tahu,k0nfem korang nak dapatkan result yang terbaek dan tergempak kan?next you will make a history for your school and the members and makes them proud with you..huhu..apa-apa pun,comment2 laaa kalau rajin and baik hati..hehe..

oh oh!sorry la kalau korang takleh baca post yang sebelum nie...aku sengaja wat kecik camtue..haha..baek an aku?hahaha:) :P

2 comments:

  1. eh, aku stalk ko! haha..
    aku nak bagi tahu ni azam aku..
    aku nak dapat straiGHT a's la.
    INSYAALLAH. doakan aku taw ^^
    hrp sgt aku dapat buat.
    cuma kdg2 aku rasa aku kurg yakin. cmne ek? huhu

    ReplyDelete
  2. Insya'Allah..
    wat lekl0k..
    blaja kayy..:)

    ReplyDelete